Snart fredag igen ^^

Längtar till helgen som tusan, fast veckan har gått fort och smidigt :)
Men ihelg ska jag och Linn kolla Samla Sussie och Kopps någon kväll, på söndag blir det att vara
barnvakt. Men vad ska jag hitta på en av dagarna då? Något roligt blir det väl förhoppningsvis :P
Det är ju Ruff Riders premiär ihelg, men kommer ju mest bara vara fyllskallar där så skippar nog det.

Lite till och jag lovar att jag blir en bitch tillbaka.

Igår så kände jag mig otroligt ensam. Tänkte för mycket som vanligt...
Andra människor påverkar ens liv så jävla mycket egentligen. Är så jävla leds på att folk bara är avundsjuka och vill förstöra. Så tråkigt kan man väl ändå inte ha så man bara vill förstöra för andra?
Tycker synd om dom jävlarna i såna fall.
Lita, det gör man för mycket på folk. Men jag ger alltid en andra chans för alla gör vi misstag. Fast ibland kan det vara ett misstag att ge den där andra chansen..



Två filmer som är sevärda och roliga ;)
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: åsa

Ska man känna sig träffad eller?

2008-10-16 @ 16:32:05
URL: http://aawjk.blogg.se/
Postat av: mela

kanske kan låna mammas bil eller nå :) så kan du ju höra av dig ifall du är i gällivare något

2008-10-16 @ 16:33:12
URL: http://miikaaeela.blogg.se/
Postat av: åsa

jag skrev den, kom på att jag borde ringa istället och höra och kan ju inte ta bort den eftersom du måste godkänna först på din sida

2008-10-16 @ 21:30:39
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0