Vill ha lov nu..

Nu är jag jäkligt trött i kroppen efter promanaden med hundarna och gymmet. Kommer ha träningsvärk imorgon :P Vilket jag redan har, så AJ! Men så klart värt de :) Man måste ju känna att man lever också.
Men nu sitter jag här igen, har inget att göra och bara har tråkigt. Precis som alla de andra dagarna
de senaste veckorna.. Blääääää :b
Försökte tvinga Linn att ta en kaffe med mig innan hon for hem men inte ;)
Får väl göra lite te ikväll igen och sätta mig framför tvn. Kan ju vara rätt mysigt så där ibland.
Snart är de lov, längtar som tusan! Blir massa träning och massa vila då,
förhoppningsvis massa skoj också.
Har börja lyssna på System Of A Down igen och fan vad bra dom är! :) Hade som glömt bort
dom, men nu är det bara roligt att lyssna på alla deras cd-skivor igen. Ska nog göra de
isället för att glo tv ^^
Så nu kilar jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0