Äventyr

Idag har vi då firat Lotta för att hon har fyllt 19 hela år. Middagen bestod av kyckligfileé, nudlar, wokgrönsaker, cremefresh och någon stark chilisås, mums! Efter de så dippade vi lite grönsaker i goda dipper.
Jag och Emma köpte en lite krukblomma och en skål fylld med hennes favoriter :) Fast dom tog ganska fort slut, men de var inte bara mitt fel ;)
Men ute på äventyr var vi också. For till Nautanen eller hur de nu stavas, en aning läskigt. Men jag och Lotta ska då utforska stället lite bättre en annan dag. Vi for även till gammla barnhemmet också för att kolla om det var öppet där, vilket det inte var. Det är ett kusligt ställe alltså. Dit vill jag in och kolla lite. Sen raggade vi på stan lite, stod stilla vid statoil och kollade på alla roliga människor och skrattade. Vi kom även fram till vad dagen i-lands problem var ;) Haha.
Imorgon ska jag bara ta de lugnt, passa på att sova ut lite.
Men jag måste ju berätta att jag har köpt en ny fin men lite annorlunda sak, en grönrutig lång skjorta från Lindex på rea för 209 kr och ett gulligt smalt litet svart bälte från Dollarstore för bara 10 kr. Hittande ju så klart lite annat smått och gott på stan, men inget direkt värt att näma. Hade förresten på mig skjortan och bältet ikväll tillsammans med ett par leggins.
Rätt nöjd med mina köp även om jag kände mig som en skogshuggare ;b
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv som vanligt.
Sov så gott. Puss&kram!

Här kommer lite bilder :D
mela satt också dära hade det bekvämt i framsätet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0