Blåljusen ;)

Ikväll så har jag varit med Åsa, vi var och brummade med hennes bil på stan och kollade läget. Vi kör på parkas på väg mot stan och gissa vem som kör bakom oss, jo de var ju lilla farbror polis. Men det tog ju en stund för Åsa att märka att det var dom som var bakom oss när vi höll på och sjunga och dansa i bilen.
När vi väl har upptäckt dom så kör vi väldigt lugnt och lite efter små vägar, de kör efter oss och vi blir nervösa och plötsligt slår de på blåljusen. Vi stannar och de frågar om Åsa har körtkort och då säger hon -nee, jag har körlapp. Och dom bara -vaa? Och hon igen -alltså jag har körlapp jag har inte hunnit få mitt körkort än. Och så kollar de på körlappen och börja säga att de misstänkte där ett tag att hon var lite full och frågade om hon hade pratat i mobilen för hon vinglade så på vägen ;)
Undra vad de hade sagt om vi sa att vi sjöng och dansade haha ;D

Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla lite tv. Ska inte till skolan imorgon, känner att jag verkligen behöver sova ut lite och så ska jag hjälpa Linn med lite förberedningar inför lördag :) Vi ska även toppa håret lite och färga de på varann.
Sov så gott! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lottis

hallå jag behöver färga hår imorgon :o kommer vid 3, kan ni hjälpa mig ååååckså?

2008-09-19 @ 00:10:35
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0