Före och efter

Hann aldrig skriva igår. Men nu har jag massor med tid.
Igår så färgade Linn håret på mig. Det blev en fin färg men vet inte om jag passar i det.
Idag har jag bara hunnit vara i skolan, sen for jag till Emma som bjöd mig på mat och sen bara varit hemma.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hoppas det blir att fara ut med Vicky :)

Jag är så leds på att ta all skit nu alltså.. Så nu skiter jag i det, tänker säga hejdå för alltid.
Inte mitt fel att det blir så, det är bara dags att gå vidare.
Det är tur att jag har vänner jag kan prata med i alla fall. Vad skulle man göra utan dom?
Ni är bäst ;)

Har kommer bilderna jag har lovat i alla fall :D Skriv vad ni tycker.
Ljust och nyklippt Mörkare färg
(Lyckades inte få in en bild där vars jag inte hade klippt mig, min dator krånglar så)

Kommentarer
Postat av: lottis

superfint :)

2008-09-04 @ 23:53:32
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0