Gör mig en tjänst & skjut mig, snälla

Fyfan vilken dag... Värsta i mitt liv, njaa men helt klart tung. Den började ändå rätt bra, men kändes nästan som att jag skulle bryta ihop i skolan. Tårarna brände bakom ögonlocken och klumpen i halsen ville inte försvinna.
Folk tror säkert att mitt liv är en dans på rosor och att jag bara är känslig och överdriver.
Men igen förstår mig eller vad jag går igenom.. Att få höra de där sakerna varje dag, det börjar ta på en till slut och jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna att höra sådant hela tiden. Jag önskar någon kunde förklara..
Känns som att jag vill krypa under täcket och stanna där tills allt blir bra. Men då lär jag få syrebrist och dö ;P Haha.
Fast i och för sig så känns det som att det inte skulle vara så hemskt faktist.

Känner mig väldigt ensam..
Men fick höra något som gjorde mig glad för en liten stund i alla fall. Längtar tillbaka i tiden...
Fast tänker nog försöka se mot en ljusare framtid, hoppas på en om inte annat ;)

En bild jag tog på väg hem från findland för någon sommar sen.

Kommentarer
Postat av: anna

ja det är verkligen pain in the ass. Jag KAN bara inte komma över det. Så jävla svårt :( Du kan prata med mig också :) tack!

2008-09-09 @ 20:17:18
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0