It's all about he said she said bullshit

Finns det nå värre än när folk snackar skit? Jag är så jävla less på det alltså!
Kan inte alla bara sköta sitt och ge fan i andras liv?! Det angår ju ändå inte dom.
Några saker jag vill veta är, vad är det för fel med att ha vänner från det motsatta könet? Varför ska det vara ett sådant stort jävla problem? Ska man verkligen behöva välja mellan sina vänner och den man älskar, nej absolut inte.
Visst, svartsjuka är ett slags tecken på att man älskar någon, men de får inte gå för långt.
Jag vet vad jag pratar om, jag har varit i ett sånt jävla förhållande vars jag var väldigt svartsjuk och jag fick inte ha några manliga vänner.. Medans han skulle få ha kvinnliga. Konstigt att man blir svartsjuk?
Men inget jävla förhållande fungerar om man inte kan lita på varandra, det är bara så.
Och då menar jag mellan vänner också..

Kommentarer
Postat av: lottis

haha, inte riktat blogginlägg inte :)

2008-09-08 @ 16:13:39
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0