Känn lugnet ;)

Idag har det varit en otroligt lugn dag. Bara varit i skolan, kom hem och åt och vilade, sen for jag till min kusin Eva och var barnvakt till hennes dotter Kristine. Och det enda vi gjorde typ var att kolla film, sen somande hon så sött och snällt medans jag kollade idol :) Synd bara att jag missade top model för de var ju makeover idag.
Imorgon blir det att fara på stan efter skolan. Lotta fyller ju år idag så på lördag blir det att fira henne :)
Min mormor skulle också ha fyllt år idag... Men hon dog 2004 den 19 januari. Jag saknar henne så!
Har ingen aning annars vad jag ska göra ihelg, men något hittar man väl på.
Nu ska jag ta och göra någon god macka iaf med tomat på, mums ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0