Suck..

Nu börjar jag falla i min lilla grop igen. Börjar fundera över mendingen med livet egentligen.
I want to be happyhappyhappy. Men vad är det man ska göra för att bli de? Vad är det som gör en lycklig? Hade varit fint att få svar på det. Jag har ju hört att man är lyckans egna smed, men då är det vars man ska börja.. Och vem säger att det blir som man vill att det ska bli. Kanske är lika att vänta till den kommer till en.

Igår var jag med Åsa och vi for runt med hennes bil och fick oss ett trevligt sällskap :) Slutade med att jag sov hos henne, vi somnade just efter ett och sov till halv tre hehe. Lite ångest fick man, men ibland måste man ju få sova ut.
Idag vet jag inte riktigt vad det blir. Skulle vara barnvakt efter en massa diskussioner med mina föräldrar, men de slutade med att jag inte behövde det iaf. Så få se då vad som dyker upp.

Jaja, nu kanske man borde göra något nyttigt. Kanske städa rummet eller något i den stilen för det behövs haha :) Det kännes inte alls lockande.. -Men vad kan man göra? -Inte ett skit. Som jag och Åsa har börja säng väldigt ofta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0