Tankar och funderingar

Fredag var den värsta skoldagen någonsin tror jag..
Tänk vad man ibland litar blint på andra, fattar inte varför jag gjorde det just den här gången. Jag visste ju innerst inne att det var fel. Snart slutar de väl med att man inte litar på någon.
Snart är väl självförtroendet kört ända ner till bottnet..
Önskar att jag hade någon att prata med, som fick en att tänka på något annat, som skulle få mig att glömma.
Men har ju kunna prata rätt mycket med Linn och Åsa så :) Kom ihåg att jag finns här för er också!

Idag har Linn varit förbi här med lilla Ebba. Fick några fina bilder på hundarna och busade som tusan gjortde dom.
Linn bjöd på en påse bullar som var jätte goda, hon hade bakat dom själv. Sen så bjöd vi henne på mat.
Tyckte det var väldigt trevligt :)
Sen kom kusinen förbi med hela familjen. Så målade lite med Lisa.
Efter de har jag bara suttit här, ska nog hoppa in i bastun nu. Skönt ska de bli :)
Ha det bra, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0