Tralala

Det har varit en rolig helg. I fredags var jag och mös med Åsa, i lördags firade vi ju Linn och det började med en förfest. Det kom lite roliga människor dit, sen bar det av mot krogen och där hade vi jävligt roligt även om vi inte var alla tillsammans hela tiden :) Men så blir det ju nästan alltid. I söndags var jag hos Linn och åt tårta och bara umgicks med människorna där och kvällen bestod av att mysa med Åsa. Hoppas vi har det minst lika trevligt när jag fyller år ;)
Det är faktist bara ca 39 dagar kvar!

Fick en ganska konstig förfrågan idag. Roligt att leka med tanken på att följa med men det blir nog aldrig mer än bara en tänke. Vet trots allt att det brukar vara mycket prat och lite verklighet. Lögner och påhitt med andra ord..

En sak jag har funderat över är varför man är så besatt i att hitta "det/den rätta". Vad vet man vad som är rätt för en egentligen förutom självklara saker? Kan man hitta den rätta partnern när man är i våran ålder?
Jag vill hitta allt som är rätt för mig, men hur fan gör jag det?
Jag har hört att man ska vänta och inte leta så jävla mycket. Men t.ex. så kommer ju inte "den rätta" killen att bara knacka på min dörr mitt i allt från ingenstans ;P Eller? Haha.

Nog om det. Nu ska jag göra lite nytta innan jag ska vara med Åsa efter middagen.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0