Tur att mitt hår växer fort

Var ju till frissan idag och gissa vad, jag blev inte nöjd. Oväntat va? ;P
Människan förstod inte alls av något vi prata de om innan. Jag sa att jag gillar min "sidolugg" och att jag vill ha den så och ändå går hon och ändrar den. Tänkte att hon bara skulle puttsa till den och när jag öppnar ögonen, vilken besvikelse :b Och inte vågar jag ju säga att jag är missnöjd heller..
Jag skulle ha lyssnat på de jag sa till mig själv för några år sen när jag klepp mig just där, att jag aldrig skulle gå tillbaka dit. Men nu vet jag till nästa gång och de gånger farmöver :) Tur att mitt hår växer fort!

Efter jag hade klippt mig gick jag och Åsa och åt på MD's, sallad blev det och gott var det.
Efter det så gick vi till Linn. Jag somnade på hennes soffa och sov rätt länge, medans de toppade Åsa lite och grejade med annat. Önskar att de hade väckt mig eller jävlas med mig så jag inte hade vela sova haha ;)
Men tycker vi ska ta de där terepet någon kväll.

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla en film. Tänkte försöka somna lite tidagre ikväll, men klockan har redan hunnit bli mycket.
Jag lägger väl kanske upp blider på ny frillan imon, så får ni gärna säga vad ni tycker :)
Godnatt och dröm söta dörmmar!

Kommentarer
Postat av: åsa

Du blev ju sööt :) och såg typ mogen ut, och nej inte tantmogen som du nu tror. Din lilla suurferboy ;)

2008-09-02 @ 23:12:37
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0