The bright side of life

Då var kvällen här igen. Sitter här med te och en macka och funderar lite.
Har haft många tankar som har simmat runt i mitt huvud idag. Har inte ens kunnat koncentrera mig i skolan.
Jag önskar att jag hade gjort många saker och ting annorlunda, sett saker för vad dom verkligen var och är.
Då hade man kanske sluppit all skit som har hänt.
Det känns hur som helst bättre nu när jag har fått prata lite om vad som snurrat i mitt huvud med Linn. Hon har som alltid bra saker att säga så man börjar tänka positivt.
Men de är ingen ide att fortsätta grubbla på allt, utan istället försöka se framåt :)

Imorgon ska jag klippa mig ^^ Spännande, men jag brukar oftast vara ganska missnöjd innan jag har vant mig haha ;)
Hade varit roligt om man hade hunnit en sväng på dollar store också som de precis har öppnat här.
Det är ju faktist sveriges största.

Har förresten gjort en facebook nu också :) Alla har som de istället för pixbox nu för tiden. Man måste ju hänga med haha ;) Nemen nu måste jag krypa ner under täcket, börjar faktist 8 imorgon..
Sov så gott, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0