En liten bit ångest

Jag har ångest inför skolan för jag måste göra en intervju med en handlare innan skolan börjar... Jag har verkligen ingen lust att göra den och sen fattar jag inte riktigt vad de är för skit man ska göra sen, alltså typ själva sammanställningen. Och vem ska jag interjuva? Jag som är så blyg.. 
Sen vill jag att min studentklänning ska komma! Har väntat nog länge nu tycker jag :/ Är ju lite orolig att jag inte kommer få den eftersom den tog slut just efter jag hade beställt den. Vill verkligen ha just den.
Nu ikväll vet jag inte riktigt vad det blir att göra, Linn skulle kanske komma förbi en sväng och sen har jag och Sonny pratat om att köpa nå gott och kolla en film :) Har lust att se Step up filmerna, jag älskar dom hihi. Dom är helt klart sevärda, spciellt om man gillar dans annars. Får alltid lust att dansa när jag har sett dom (;
Men nu ska jag kila. Puss&Kram /Alex

Step up 1                      Step up 2
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Självklart, de är ju bara ni som blir roliga på bild ;D

2009-04-09 @ 00:07:58
URL: http://emmasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0