fan

Så jävla jobbigt att man ska vara så trött :/ Har sovit från halv 6 till 10 i 9... En hel fredags kväll förstörd? Mycket troligt.
Förstår inte varför många är som så otrevliga, slösa sin energi på det. Nå kan man ju vara det på skoj ibland men det är inte alltid så roligt. Nåväl, en del kanske är det utan att veta om det :b
Då har man gjort det där förbannade provet och hur det gick... Jaaa alltså det gick ju inte så bra som jag hade hoppats på, men kanske att man får sitt G i slutändan. För vill inte lägga mer tid på ett nytt prov... Menmen, det återstår att se.
Vet inte vad man ska hitta på imorgon. Att fara på gymmet hade i alla fall varit en bra idé, men känner jag mig så kommer jag nog inte så långt. Men till veckan borde jag ta mig i kragen och sätta igång igen (: Får se hur det går då.
Nu blir det väl att åka till Sonny och bara vara antar jag. Man kanske skulle ha varit med på den där middagen så hade man inte sovit bort hela kvällen. Får se då om man kan sova i natt. Men ha en trevlig helg! :)
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, imorgon utses en vinnare som belönas med en länkning!

2009-04-18 @ 15:31:01
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0