Helt underbar

Hade världens sämsta dag igår, velade bara gå under jorden.. Hårda ord och bråk fick droppen att rinna över bägaren. Efter middagen så for Sonny iväg en sväng och han kom hem med en otroligt fin ros och ett supergulligt kort för att muntra upp mig. Han är bara för underbar. Det fick mig att glömma allt om hur dåligt det gick på nationella och resten som hade hänt under dagen.

 

Idag ska jag försöka att få bort lite skolarbeten alltså, kan inte hålla på och skjuta upp det hela tiden... Hoff.
Inte har man kunna jobba varken igår eller idag heller för att man måste gå till dom där genomgångarna till omprovet.. Ja ni läste rätt, omprovet :P Klarade inte det där helvetes jävla skit företagsekonomiprovet :/ Så imorgon gäller de.
Menmen, måste göra mig redo för att fara tillbaka till skolan. Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0