Ingen skola för mig

Då har man blivit sjuk på riktigt och nu undrar jag när man ska bli frisk. Har fått någon konstig version av magsjuka... Vågar inte äta nå för är rädd att få så där ont i magen igen. Men magen den bara kurrar.
I lördags tänkte jag och Sonny att vi skulle hitta på nå ute i det fina vädret, så vi for till hans pappas stuga för att skotta och grilla lite korv. Jag fick veta att jag inte skulle vara barnvakt, så då for vi och hämtade lite mat så vi kunde stanna över natten. Vilket vi gjorde :) Väldigt mysigt var det. Vi tog med oss Sigge som är Sonnys mormor och morfars hund. Hade funderingar att stanna till måndag men då skulle jag ju gå och bli sjuk. Här kommer lite bilder i alla fall:

Sonny fick låna mina snyggaste brillor ;) i det fina vårvädret inne i stugan 
   

Då har man gjort något under lovet. Resten av lovet har jag ju typ inte gjort ett skit  ;b Men jag gillar att bara ta det lugnt hemma ibland. Idag ska jag väl inte göra nå eftersom jag är sjuk, blir väl att ligga i sängen och vänta på att bli frisk.
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0