känslig ?

Mina känslor är som en bergodalbana, kollar nå sorgligt på tv och då blir de böl, blir arg över sånt som inte jag har med att göra egentligen. Fast vem blir inte det när det gäller ens vänner. Men alltså ena stunden blir jag sur och i nästa sekund har jag glömt det och skrattar. Man hade ju nästan kunna tro att jag är med barn :b För man får väl humörsvägningar då..? Nåväl, vill jag i alla fall få ett stabilare humör.
Prov imorgon då i Företagsekonomi... Fattar fortfarande inget och vill inte ringa Linn hela tiden och störa. Blir nog omprov för min del, om det ens kommer gå då :/ Fast min lärare och Linn sa att om man tänker så klarar med det inte. Så jag kommer klara den! NOT.. Hehe. Skratta åt sina misslyckanden ska man väl kunna göra eller?
Nå jag ska väl fortsätta plugga även om det inte är till någon större nytta :P Ha en fortsatt bra kväll och önska mig lycka till imorgon. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0