Längtan

Idag så var jag med Åsa en sväng och så provade jag min studentklänning med skor och mössan och nu börjar jag känna mig riktigt nöjd :) Det blev bra när jag knöt 2 band i midjan men det hade ju varit väldigt fint om man hade kunna sy in den istället, men tror det blir mer än svårt tyvärr. Så kanske jag nöjer mig med banden. Både jag och Åsa började då längta väldigt till den dagen vi tar studenten, vilket är mindre än om 2 månader. Och 2 månader kan gå riktigt fort.
Vet inte riktigt hur jag mår nu för tiden... Jag är som så känslig och tänker för mycket på det som gör ont. Men jag är glad i alla fall att börjar få en bättre relation till mina vänner :) Kanske är dags att börja ägna mer tid med dom för som en liten tös sa till mig är det lätt att vännerna får komma i andra hand ett tag. Och nu är det dags för en förändring på det tycker jag även om nu vännerna inte alltid kan komma i första hand (:
Jag hade vela göra min blogg lite finare och mer speciell, men jag fattar ju fan inte hur man gör :/ Kan ju inte ens lägga upp youtube klipp, men det ska Åsa lära mig snäll som hon är hihi.
På fredag har jag ett prov i företagsekonomi som jag tror kommer gå år helvete... Hatar verkligen det ämnet! Ska bli skönt att slippa det i framtiden. Skönt att slippa alla ämnen man har i skolan för det är ju inte samma sak även om man har ett jobb som kräver nått ämne man har haft i skolan, för då är man ju inte i skolan (;
Nå nu ska jag försöka lägga upp ett youtube klipp för Åsa har nämligen förklarat hur man gör över msn hehe.
Gokväll! Puss&Kram /Alex



En av mina favortitlåtar sen jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0