Not so happy anymore

Igår börja jag tänka och när jag tänker kommer jag alltid fram till något dåligt. 2 av mina vänner är jag väl inte så bra vän med just nu, då återsår 3 + Sonny då. En av dessa 2 är väl sur på mig pga att jag inte kan vara med på uppvisningen och har till och med nästan slutat hälsa på mig. Jag trodde våran vänskap hade börja fixa sig till det bättre nu, men då ska allt bli förstört pga då dansuppvisningen.. Är det bara jag som tycker att det borde bero på något mer? Känns inte som att en enda dansuppvisning kan göra så men inte hälsar på varann, för vi går ju fortfarande i samma dansgrupp... Sen så har vi ju den andra, vi var nyss jätte bra vänner men vi har som tappat kontakten. Jag försöker prata och så där men får som ingen respons eller vad man ska säga.. Vill som inte tappa kontakten, men det kanske blir lite så när man har olika vänner.
Sen har jag så mycket annat på hjärnan också och jag bråkar nästan varje dag med mina föräldrar... Längtar till påsk för då slipper man tänka på skolan, inte bråka med mina föräldrar för de far till stugan och så har man ingen dans. Fast jag har ju ingen dans i typ 3 veckor nu för resten av gruppen ska ju då träna till dansendag.
Nåväl, snart ska jag fara till min kusin Anette och busa lite med hennes dotter Lisa. Lisa blev så ledsen när jag skulle åka igår när det var här och hälsade på, så tänkte göra henne lite glad :)
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0