Påsklov

Äntligen lov! :D Ser inte fram emot när skolan börjar igen.. Har ju nationella proven i engelska b kvar och det är något jag önskade att jag kunde slippa undan. Men som sagt är det bara att bita i det sura äpplet :b
Nu under lovet har jag inte så många planer. Ska väl fara förbi stugan och så där en sväng i alla fall, men sen blir det väl bara att mysa och ta det lugnt. Vila upp sig lite så man orkar med de veckor som är kvar till studenten (;
Kan inte bara någon höra av sig om jobb där vars jag har sökt? Jag vill veta nu, annars måste man börja leta om på nytt igen.. Hoppas att jag får jobba mycket för pengar måste man ju också börja spara så man klarar sig tills man hittar ett fast jobb, och det lär inte vara det enklaste nu när det är lågkonjuktur :/
Fast nu ska jag inte tänka på allt det där och njuta av solen i stället. Puss /Alex

GLAD PÅSK!

lite hemsk bild, jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0