Poff så var det tisdag

Just den här tisdagen var inte så jobbig, förutom Helena min lärares lektion då. Råkade säga att det var jobbigt att lyssna på hennes genomgångar.. Till henne alltså... :P Ärlig är man ju i alla fall hehe. Fast man gjorde ju henne bara jobbigare.
Stockholmsresan har blivit lite ändrad, det blir lite tidigare än vad vi har tänkt oss. Det blir nu till helgen. Nu måste bara se till att allt fixar sig innan helgen. Dessa läkare alltså, du får nog skälla lite på dom Åsa ;) Och du behöver inte vara nervös, det kommer gå hur bra som helst ska du se :)
Jag har ganska mycket i skolan just nu. Ska läsa en bok och redovisa den, åter igen en frivillig samhällsuppgift som jag borde göra efetrsom jag inte gjorde den vi fick tidigare, måste diskutera nå dikter och sen har jag ju den där intervjun kvar :/ Leds som tusan är jag, but what can we do?
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kolla betty och desperaté, kanske man gör bort något skolarbete också :P Men jag har ju ännu inte hittat de där krafterna till det.. Fast det är nog ingen idé att vänta för jag lär ju inte hitta dem (;
Nu ska jag kolla Grey's anatomy. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0