Sjukling

Jag tror jag håller på att bli sjuk.. Tach Åsa din lilla prutt ;P Smitta mig så där, men jag får nog skylla mig själv precis som Åsa när hon blev smittad av Mela. Jag hoppas bara att jag inte har gått och smittat Sonnys småsyskon.
Blir nog bastu (även om det inte är det bästa när man håller på att bli sjuk), Step up 2, lite gott och så klart mys resten av kvällen. Kollade Step up 1 i förrgår ^^ Sonny tyckte den var bra trots att han var så skeptisk innan (; Och jag tycker att 2:an är väldigt bra så nog borde han också tycka det hihi. Måste passa på att påskmysa här hemma för imorgon blir det barnvaktning mest troligt..
Mor, far, bror och the dogs har farit till stugan. Är kanske lite elak när jag skriver att det är riktigt skönt, men vi har gått varandra på nerverna den senaste tiden och vi behövde komma bort från varann. Inget påskägg fick man heller ;( Jag kanske borde bli lite snällare till nästa år, men de kommer jag nog först bli när jag har ett eget ställe så vi inte kan gå varandra på ververna haha. Men det återstår att se.
Nu ska jag lägga mig i sängen och se om min konstiga magvärk går över :P Kanske var torrköttet jag åt..?
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0