Skärtorsdag

Än så länge har jag inte hunnit göra så mycket. Har sovit till ett, duschat, så var Linn förbi med min klänning som jag ska ha på studenten. Klänningen var inte riktigt som jag har tänkt mig, den var lite mörkare och verkligen inte figursydd. Men det där med figuren kanske går att fixa :) Behåller den i alla fall, sen ser man ju om man hittar nå vitare och nå billigt så kanske man kan ha de på studenten istället. Men den här kommer hur som helst användas i sommar ^^
Ikväll vet jag som vanligt inte riktigt vad som sker. Linn vela att jag och Sonny skulle komma och kolla film så man tar nog och gör det som Sonny vill, vilket jag tror. Nu har jag hans bil här på uppfarten så ska kila (:
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0