yeah (:

Gick ju hyffsat på skrivningen idag (: Nå tror jag att jag får G i alla fall. Men man hoppas ju så klart på något bättre.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ta det lugnt och njuta av att inte ha några prov kanske ;b Men hade behövt fara förbi Linn och lämna hennes tröja och 100-lapp. Hade varit gott med en kopp kaffe.
Det har varit riktigt fint väder ute, vilket det är fortfarande men jag har inte hunnit ut. Somna efter skolan och sov i någon timme och nu känns det som att jag inte har ork att röra på mig.. Man ska fan inte sova på dan :P
Undra när min studentklänning kommer, vill ha den nu!
Men nu ska jag kila, ha en fortsatt bra dag :) Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0