01.50

Ja då sitter man här vaken och ensam i mörkret, eller jag har ju min lilla Stumpan bredvid mig (: Har varit med Åsa och det har inte hänt allt för mycket. Var och raggade lite på stan med lill-opeln och sen drog vi hem till Åsa och gjorde morotsstavar och dipp, gott var det ;) Men nu har jag lite ajaj i magen..
Linns tatuering blev asfin! Sen så har jag bokat tid för att skaffa en tatuering jag med ^^ Längtar med ångest haha. Ont kommer det att göra eftersom jag ska ha den på ryggraden typ. Men det överlever jag nog, förhoppningsvis ;b Andra har ju gjort de..
Skönt att sitta på en helt fungerande dator. Min syster har lämna sin här så min mor kunde skriva räkningar, så då gör det inget att jag lånar den (; Men nu ska jag mysa med Stumpan och fortsätta kolla 8 Simple Rules på Comedy Central. Så godnatt och sov gott! Puss /Alex ♥



Jag gillar texten på nå sätt (;

Kommentarer
Postat av: micaela espinoza

-haha ja så äre med mig också, du vet som kvasten och berg och dalbanan då man åker upp det är typ det äckligaste som finns;P

2009-08-29 @ 20:57:23
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0