Ännu en tråkig morgon

Vad fan ska man göra om dagarna? Alla är på jobbet eller i skolan. Inte för att man gör så mycket på dagarna även om fler hade varit hemma. Fast jag har ju börja läsa Änglar och Demoner nu och den är riktig bra redan så här i början :) kanske tar och läser sen ett tag. Sen hade jag behövt börja komma igång med gymmet igen, men de känns så tråkigt att gå själv :/ fast de är ju då man tränar flitigare ;) fast nu är det ju så att sonny har min bil på jobbet eftersom han inte har någon.. Nog för att jag kan ta mammas bil, men jag vill ju som köra min egen :p så han får nog inte låna den varje dag haha. Fast dröjer nog inte så länge tills han skaffar en egen ;) nu ska jag iaf kliva upp och äta frukost. Grattis förresten till amanda larsson som fyller 19 idag! :) puss /alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0