Bingolotto

Ikväll har man spelat bingolotto :) Inte fan vann jag något, som vanligt... Jag har nog aldrig haft tur i spel och sånt. Men ikväll har man också hunnit få in en baslåda i skuffen på bilen (; Sonny har satt sin i min bil eftersom han har sålt sin och snäll som han är var det han som drog alla kablar och skit så det funka. Hade jag försökt själv så hade det ju blivit en katastrof ;D haha.
Igår blev det bara att hyra Patrik 1,5 och bara ta det lugnt med chips, dipp, morötter och coca-cola ^^ Filmen rekomenderar jag att se föresten! Har inte tid att skriva vad den handlar om just nu, men kanske gör det så såmning om. Den var i alla fall roligt och mycket gripande (:
Nu ska jag kila. Puss /Alex ♥



En så jävla bra låt alltså! Har älskat den hur länge som helst ;) Blir alltid lika glad av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0