Då var man hemma igen...

Det kändes inte bra att komma hem. Visst har jag saknat alla och så där, men jag har börja ogilla Gällivare lite mer än vanligt nu. och när jag börja tänka på att bo kvar här i resten av mitt liv så kommer Mr Ågren på besök :b Jag måste nog ta reda på vad jag vill göra med mitt liv och sen flytta dit vars jag kan uppnå det. Eller vad tror ni?
En lägenhet hade i alla fall inte varit helt fel nu. Bara jag och kissen i vårt egna lilla hem ;) Hade varit otroligt skönt.
I Stockholm har det gått åt ca 3300 kr. Då där det alltså till all shoppning, mat, Grönan och det där kortet så man kan ta sig överallt med t-banan, buss osv. 300 kr att leva på tills lönen kommer den 25 aug :P Nå men man har ju klarat sig på det förr och har inget nu som måste inhandlas (:
Ikväll blir det att bara ta det lugnt. Sonny skulle komma förbi och då kanske det blir att kolla en film eller nå :) Men det blir nog en ganska tidig kväll eftersom jobbet väntar imorgon. Undra hur långt de här kommit på storstäden och hur mycket till jag kommer få jobba.. Hoppas jag får jobba ganska mycket till även om jag är så leds att jag håller på att spy (;
Och som vanligt kan jag inte lägga upp nå bilder :/ Men förhoppningsvis kan jag lägga upp några snart. Nu ska jag kila! Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0