har inget att göra..

jag gillar inte att vara arbetslös.. har varit "ledig" i ca 3 dagar nu och stressad är det enda jag är. jag vill ha pengar, en lägenhet och massa annat skit. men jag kan inte göra så mycket åt saken :P
jag har i alla fall kunna sitta här på datorn utan att den har börja krångla :) fast hinner väl bara skriva det så börjas det..
imorgon ska jag följa med linn när hon ska tatuera sig (: det ska bli väldigt intressant och då kan jag förbereda mig mentalt hur det kommer vara när jag ska göra det. yttligare en sak jag vill ha pengar till! ;b
jag har solfilma bilen lite nu, inte mycket kvar. så ikväll blir det nog klart :) det ser ju direkt mycket bättre ut. hade bara vela lakera om bilen så den ser lite fräschare ut, än solblekt brun så där lagomt härlig färg :P haha.
nå nu ska jag göra frukost, är vrålhungrig!
ha det bra, puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0