Hejdå Gällivare, Hej Stockholm!

Då har man kommit hem från jobbet. har hunnit med att handla tandkräm och hålla Sonny sällskap på MD's när han åt lunch :) Nu återstår dagen av att packapackapacka och sen att sitta på det där förbaskade tåget som ändå kan vara rätt mysigt (; På tåget kommer väl jag och Åsa i princip äta, sova och leka lite Ferdinand och hans mamma hahaha. Åsa, tror inte att de är så många som har en likadan humor som oss ^^
Hojja vad jag kommer att sakna min lilla kissekatt.. Hon ska följa med pappa och bror min till stugan, så jag kommer vara orolig för henne. Och bäst för dom att hon inte springer bort, för då jävlar!
Nånå, men nu måste jag faktiskt fortsätta packningen som jag påbörjade igår ;b Ha det så bra här hemma! Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

ta det lugnt och var rädda om er =)

2009-08-07 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0