Inte länge kvar

Jag kanske ska få städa en lägenhet imorgon, torsdag vet jag inget om och på fredag skulle jag mest troligt få göra golvård i ett kontor och sen är jag arbetslös... :/ Det känns verkligen skit! Men Emma har tipsat mig om ett jobb jag tänker söka och det håller jag hemligt tills jag har sökt ;) Hihi. Vill verkligen ha ett jobb för jag vill verkligen ha en lägenhet. Speciellt den lägenheten Linn har tipsat mig om haha ;b Men kan ju inte riktig söka lägenhet utan att ha ett jobb först kom jag och pappa på..
Nu är jag med Emma, vi har druckit lite kaffe och så där. Fast nu kollar vi på 2 ½ Men (: Jag har varit så jävla trött idag så kommer nog inte orka göra nå annat än att sitta hemma heller. Fast jag har sovit ca 4 timmar på dan (; Hade en väldigt kort dag på jobbet idag. Skönt men besvärande när man förlorar pengar på det :b
Nånå, nu ska jag vara lite social. Godkväll! Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0