Inte länge kvar (:

På fredag ca kl 15 far jag och Åsa till Stockholm :D Ska skriva packlista idag så man kommer ihåg det mesta och imorgon blir det att packa. Ska även till vårdcentralen imorgon och prata med en läkare.. Ska kolla upp om jag har reumatism eftersom min mamma och många i min släkt har det, plus att jag har lite ont i vissa leder ibland :/ Det jobbiga är att jag måste gå själv och jag har alltid tyckt att det har varit lite läskigt :b Men nu när man är 18 måste man väl lära sig att göra såna saker också.
Har varit en skön dag på jobbet idag även om jag har varit trött och jobbat på flitigt. Tiden gick som så fort :) Sen så blev det ju en rätt tidig dag. Ska ändå bli skönt att vara ledig 3 dagar nästa vecka pga resan till Stockholm ^^
Igår fick man höra saker som man nästan inte kan tro att det är sant, och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska tro ännu.. Vet inte ens om jag orkar det, för man vill liksom bara inte tro att sina vänner skulle sprida såna rykten, även om det är släktingar som hört att det är så.
Nånå, nog om det (: Nu ska jag slå på tvn eller nå. Senare blir det väl att klippa Sonny lite och kanske kolla en film.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0