Lite ajaj i armen

Nå då har man varit hos läkaren som jag hoppades på att inte få träffa eftersom jag inte förstår så mycket av ved han säger :P Men han var bättre på svenska sen sist jag pratade med honom. Han frågade massa frågor om mina leder osv, sen skickade han mig till labbet för att ta blodprov. Jag HATAR nålar! Men det var inte så farligt ;) Där emot domnade min arm typ för att hon fyllde hur många rör som helst med blod och nu har jag lite ont där vars hon stack mig :b
Nu måste jag börja packa alltså. Skulle börja med det för länge sen ju, men började tvätta lite kläder och sitter här itsället (; Så nu ska jag sätta fart, måste ju fara och inhandla lite saker också.
Här får ni en liten låt som ni kan lyssna på ^^



Jag gillar verkligen den här låten (: Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0