Nu blir jag arg

Sonny fixade datorn igår och den funkade precis som vanligt. Så slog jag på den idag och såg fram emot att sitta vid datorn, men självklart skulle den börja krångla igen. Jag är så leds och arg att jag snart kastar ut den :p det är ändå jobbigt att sitta via mobilen på internet. Men man ska inte klaga, jag hoppas iaf att den börjar fungera utan problem :) jag får se vad som händer ikväll, har lust att solfilma rutorna på min bil, men har lite ont om pengar även om jag får en bra lön. Måste börja fylla mitt sparkonto och ge tillbaka 2500 till lotta för våran lilla trip till yran i östersund :p hojjhojj... Men jag har ju bestämt mig för att vara nyttig så då går det inte så mycket pengar till sånt ;) skönt att veta att man får en liten lön i september också. Vill bara ha ett nytt jobb nu alltså, har iaf sökt på ica :) nåväl, nu ska jag kolla ut. Puss /alex

Kommentarer
Postat av: micaela espinoza

-jo jag åkte också den, obekvämt värre.Hatar början då man åkte upp typ det värsta :P

2009-08-24 @ 14:41:42
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0