Oh yeah

Det blev en ganska händelserik dag i alla fall :) åsa frågade om jag vela följa med på stan, vilket jag gjorde, plus att ja blev bjuden på fika hos amanda. Jag och åsa köpte en parfym åt henne, kate moss, den luktade riktigt gott och amanda gillade den som tur var :) Sonny kom och hämta mig därifrån och så överraska han mig med att ha köpt ett par högtalare åt mig :-D dom har vi kopplat in och jäklar vilket bra ljud det var i dom. Mer än nöjd alltså ;) de hade kostat något på 1000 kr men de var kampanjpris på dom så de kostade ca 700 och sonny hade fått ner priset yttligare 100 kr, så blev ju ca 600 bara :) ett kanonpris med andra ord. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer :p man får väl se, kanske ta en kaffe med linn eller nå om det hinns :) nu ska jag i alla fall ta och läsa lite och sen sova. Godnatt, puss /alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0