Tacopaj

Idag ska jag göra en tacopaj (: Var hos Lotta en sväng och så skulle hon göra en och hittade ett intressant recept (http://www.icakuriren.se/Mat-Dryck/Recept/?RecipeId=1159) och då kände jag bara att jag också var tvungen eftersom jag hra varit sugen på det så länge. Men jag tänker skippa majonnäsen och sen lägga i lite majs ^^ Blir säkert kanon.
Trodde det skulle bli en tidig dag i dag, men i stället slutar det med att man jobbar senare än vanligt.. På en fredag av alla dagar :/ Nå mer pengar till mig! Vilket jag kommer behöva.. Ingen som behöver en extra anställd?
Ikväll ska jag och Sonny se The uninvided. Ni får en recension senare eller imorgon ;) Nu ska jag kila. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0