Då så

Då har man äntligen köpt den sista julklappen. Ska jag vara ärlig så gillar jag inte att köpa julklappar, man får ju nästan prestationsångest :b Och i år har jag ändå handlat som mest med julklappar eftersom jag och Sonny har handlat till hans familj också och den är inte liten.
Ikväll blir det väl att träffa Lotta och Åsa vela också vara med :) Får se vad vi hittar på, kanske tar en kopp te och bara snackar som vanligt ^^ Det är som så sällan man umgås med sina vänner nu för tiden och de får bli en skärpning där! Eller hur tjejer? (; Jag längtar verkligen inte tills Åsa flyttar, för hon är ändå den personen jag umgås mest med.. Men jag kan inte låta bli att längta tills jag får komma och hälsa på henne i Stockholm ;)
Nu ska jag väl försöka fixa nå att äta, fast jag är inte ett dugg hungrig.. Åt en ganska sen frukost. Kanske far till mamma och äter potatispalt som hon lagade igår på en stund. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0