Då var det lördag

Trodde att det skulle blir filmklväll och mys med tjejerona idag, men det ser inte ut att bli.. Får väl roa mig med att slå in julklappar och tvätta kläder som jag inte har orkat göra än.
I och för sig så hyrde jag och Sonny film igår, men jag tyckte inte det var så bra :b Den heter Bronson och handlar om en man som har suttit bakom lås och bom i 34 år och av dom 34 åren har han suttit 30 år i isoleringscell. Sen så är han storbritaniens farligaste fånge eftersom de enda han vill är att slåss. Bra handling men den var som så konstig, svår att följa.
Är det ingen som vill se den sista Harry Potter filmen med mig förresten? ;D
Annars har jag lust att se en skräckis, typ den Åsa har tipsat om. Men hur ska man få tag i den.. För det verkar som att den inte går att hyra i alla fall :b Och ladda ner kan jag inte göra. När ska vi ta och kolla en skräckis Åsa? Vi gjorde det ju jämt förut ^^ Och snart flyttar du... Bäst för dig att du kommer tillbaka!
Nu ska jag ta och göra lite nytta medans jag håller på att ladda upp bilder på Facebook. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0