Då var man gaddad

Jag tror inte jag har varit så nervös i hela mitt liv, jag att och darra och mådde nästan illa. Det gick över när jag fick komma dit bakom och vi börja fixa med mallen och de, sen när de var dags att sätta igång så slog hjärtat frivolter. Första tanken var "är det här allt" och fick ganska fort bekräftat att det inte var det. Ont gjordet det ju, men farligt var det inte även om det gjorde svinit ont mot slutet. Jag överlevde det så jag lovar att ni också gör de ;)
Däremot var jag lite yr när vi var klara och det beror på att blodsockret fotast sjunker. Men jag är väldigt nöjd! Han gjorde blomrankan så bra, det blev bättre än vad jag kunde föreställa mig (: Och nu bränner det som tusan..
Nu ska jag kolla Ghost Whisperer ett tag sen byter jag kanal och kollar One Tree Hill ;)
Jag lägger upp bilder på tatueringen när jag har hunnit fota!
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0