Idag är dagen

Idag är alltså dagen då jag ska tatuera mig. Det är 3 timmar kvar tills jag ska vara där ;b Har skjutsa Sonny som vanligt till jobbet för annars har jag ju ingen bil, ids inte gå och lägga mig igen som jag brukar göra för tror ändå inte att jag kommer få någon sömn. Har som sovit lite oroligt i natt, drömt om massa konstiga tatueringar som jag har gjort i stället ;P
Som tur är ska Vicky följa med mig idag när jag ska dit :) Så har man lite stöd. Jag följde med henne när hon gjorde sin tatuering och det blev så fin, fast den inte är riktigt klar. Nästan så att man får lust att kopiera henne (;
Nu ser jag att det börjar ljusna ute, tiden rinner sakta iväg..
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Kanske bara vara hemma och ta det lugnt :) Skulle ha fått jobba på Fjällnäs idag också men det är tyvärr då när jag ska och tatuera mig. Fast om jag ska vara ärlig känns det ganska skönt ;) Men ska jobba där på fredag kväll i alla fall.
Ne nu tror jag att jag tar och hoppar in i duschen. Eller fört måste jag nog till mamma och hämta min internetdosa så jag kan föra över lite pengar från mitt sparkonto så man har råd att betala Tomas sen :P Skriver nog senare hur det gick. Puss /Alex ♥

alexandra på japanska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0