Jobbat på fjällnäs

Ikväll har jag jobbat på Fjällnäs som diskplockare från 17 till 23. Och jäklar vad jag har ont i fötterna, i ryggen och till och med i benen.. Men jag hoppas ändå att jag får jobba där fler gånger för trevligt folk var det idag i alla fall :) Och Emma är ju alltid trevlig (; Undra hur många kronor man har tjänat ihop?
Och nu är det nära, ojoj. För det är ju nu på onsdag jag ska tatuera mig! Inte ens om två dagar :O Jag är lite nervös. För Linn och Vicky har det ju ändå gjort rätt så ont, men ingen av oss kommer ju att ha på samma ställe så :b Tomas gjorde ju mig lite lugnare när han sa att den kommer göra mindre ont än Vickys iaf ;)
Och äntligen kan jag sitta och skriva blogg eller vad jag nu vill göra på en dator när som helst, för Sonny har nämligen köpt en när vi var i Luleå i lördags :D
Vi har även köpt julklappar och kläder. Dom här kläderna köpte jag:




Sen köpte jag ett vitt linne, svart bh och trosor från HM :) Plus en tröja åt Sonny som tidig julklapp.
Nu tänkte jag krypa ner under täcket och gossa lite med honom fast han sover, för vi har inte sett varann sen 6 i morse :( Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0