Nyår

Maten igår var riktigt god! :) Och vi hade det riktigt trevligt också. Jag och Linn pratade och fnissade i bilen så mycket så Sonny frågade mig när vi hade släppt av henne vad vi hade druckit till maten haha ;) Det var som ett tag sen vi samlade ihop oss och bara gjorde nå trevligt. Hade varit roligt om vi gjorde det igen och fast bara kolla en film eller nå som förr i tiden (:
Nu sitter jag och kollar Den galna professorn när jag egentligen borde städa, för hann inte göra de igår ;) Det känns så tråkigt samtidigt jag inte orkar ha det så här stökigt.. Kanske väntar på att Sonny ska komma hem så får han hjälpa mig, hehe.
Det känns inte som nyår :b Men snart blir jag nog taggad inför ikväll, typ när jag börjar fixa mig och det. Har lånat en "kofta" av Linn, en sån där kort och lite glansig med dragkedja (: Vet fortfarande inte vad jag ska ha på underdelen, men de blir nog någon sort av leggins.
Nu ska jag kolla fardigt filmen. Puss /Alex ♥

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0