Så här ser tatoon ut

En dålig bild eftersom den är fotat md mobilen :b

så här ser den ut

Den ä fotat från en dålig vinkel, inte så lätt när man ska försöka göra det själv ;) Jag tycker den är finare i verkligheten. Öm är den! Så tror inte att jag kommer kunna jobba på Fjällnäs som Emma ringde och sa att jag får göra..
Snart ska jag hämta min kusin från tågstationen. Hon ska fira jul med oss i år också :) Fast jag och Sonny kommer nog vara lite överallt på julafton. Vi ska fara till hans farmor och pappa, sen till han mormor och morfar vars hans mamma, småsyskon och Urban (och säkert några andra) är och sen far vi till min mamma och pappa vars min bror, syster, min systers kille (tror jag) och min kusin också är (:
Till nyår har jag ingen aning om vad man ska hitta på :b Några idéer?
Nu ska jag ta och äta något. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Snygg tatuering ;)

2009-12-17 @ 09:08:41
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: lotts

snyggt :)

2009-12-17 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0