Tisdag

Är här hos mamma coh har betalat Melas räkning :) Ska ta och fika lite, för blev ju över lite efter pappas kalas igår. Annars har jag inte gjort så mycket idag.. Bara varit ut med Sigge och försökt få upp bildörren på opeln som hade frys fast :b
Fick först stå med en tändare vid låset och värma upp de och nyckeln, sen dra upp dörren. Så nu måste jag hoppa in genom passagerarsidan eftersom jag inte ens får upp den andra dörren inifrån :/ Sen när jag skulle starta bilen efter att jag har haft den ca 30 min i motorvärmaren så vill den inte starta för hela bilen är djupfryst!
Nåväl, den får väl stå där ett tag till då :P Nu ska jag i alla fall gå och vara social med mammsen (: Puss /Alex ♥



En väldigt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0