When a man loves a woman

Sitter just nu och kollar slutet på When a man loves a woman. Det är en av dom bästa filmer jag har sett! Man är på väg att gråta hela tiden :b Sen så kollade jag och Lotta igår världens läskigaste film jag någonsinn har sett. Den heter Paranormal Activity. Man ska inte se den om man är känslig för skräckfilmer och man borde verkligen inte se den själv. Mitt hjärta bara bultade när jag skulle sova och jag var seriöst rädd. I filmen händer det mycket läskigt på natten och Lotta sa till slut: snälla inga fler nätter, jag orkar inte se mer!. Haha :)
Och nu är äntligen planerna inför nyår klara :) Fast de har varit mycket krångel och mycket jobbiga känslor.. Jag och Sonny har i alla fall köpt Champagne, sen så ska jag, Sonny, Åsa, Lotta och Anton laga mat, sen så drar vi till Gela för hon och Vicky ska ha fest och sen får man se vad som händer och sker ;)
Nu ska jag se färdigt slutet, sen plocka undan lite här hemma. Så godnatt! Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0