Äntligen helg!

Skönt med lite vila efter en hård vecka. Ska nog bara ta det lugnt hela helgen, mya och äta gott hehe ^^

Linn och Emma har varit här en sväng nu på kvällen, drack kaffe och så toppade Linn håret än en gång på mig. Men det är behövligt nu när jag har blondera det så mycket. Kanske borde lägga in en bild på resultatet, måste bara skaffa en bild först :P Längtar tills det blir friskare.

Skorna från skopunkten har kommit.

Tänkte lägga ut en bild på dom, men självklart ska skon inte ens finnas kvar på hemsidan. Hojj..

Tänkte hur som helst ha dom som krogenskor ända tills jag tog på mig dom. De är lite höga så väntar nog med dom tills balen istället. Då har jag i alla fall tid att öva gå i dom ;b

Har upptäckt en god men väldigt söt choklad, Svambob Fyrkant choklad nämnligen. Han är bara för söt.




Gillar till och med serien pinsamt nog, men han är ju faktist rolig. Måste nog ta och se filmen här någon dag ^^ Hihi.
Nå men nu ska jag skicka iväg engelskaskitet till min lärare.
Ha en bra helg! Puss /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0