Carpe Diem

Fick lite råd idag och så här skrevs det:

Det gäller att inte begränsa sig själv. Göra det man vill, hela tiden, aldrig kompromissa och aldrig utsätta sig för saker man inte tycker om, om man inte ser att det gynnar en senare i livet.

Man ska ta för sig av livet, carpe diem.
Det är så jag lever, och jag har aldrig tråkigt, och jag lever ett ganska så händelserikt liv.


Kanske man borde leva lite så. Fast är nog lättare att leva så om man inte spenderar livet med någon?
Nåväl, har varit på gymmet och det var skönt. Rensade tankarna lite. Förresten så bestyder carpe diem fånga dagen eller njut av dagen på latin, så det får bli mitt motto från och med nu (: Kanske man lever lite mer så också.
Ikväll blir det att fara på Vickys fest, hoppas det blir roligt.
Nu ska jag kika vad som finns att kolla på tvn. Puss&Kram /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0