Ledighet

Idag har jag minnsan varit hurtig och varit en sväng på gymmet. Har börja med min kosttillskott nu också, så får se om de fungerar. Ska nog försöka gymma hela min ledighet i alla fall för nu har man ju tid.
Efter middagen så ska jag och Sonny till honom och fortsätta packa. Snart flyttar de ju till huset :) Vi ska dit och kika också, ska bli intressant att se hur det ser ut. Fast helt färdigt är det ju inte.
Dans ikväll också, istället för på torsdagar då. Vi har ju med den där flumma koreografen.. Vi ska dansa med resväskor :/ Känner inte för att vara med på dansensdag nåmera för jag vill ju dansa streetdance :P Menmen. Man betalar ju liksom för att dansa just streetdance, fast det var ju inge tvång att vara med på det här. Men alla trodde ju ändå som att vi skulle få hålla oss till den sorts dansen vi ägnar oss åt.
Men det kanske blir bra till uppvisningen även om man nu kämpar för att hålla sig för skratt ;P
Nåväl, ska kila nu. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0