Så där ja :)

Har äntligen kommit igång med träningen, har gymmat i 3 dagar nu, dansar på som vanligt 2 ggr i veckan och idag har jag till och med varit i stugan och skottat snö ^^ Men man har ju så mycket mer tid när man är ledig.
Imorgon kanske det inte blir nå gym för jag och Linn har planer att fara till storsjön och grilla med hundarna om det är fint väder :) Hade varit roligt att ta Linns skoter dit men det blir för krångligt har vi kommit fram till.
Till helgen far mina föräldrar till stugan, skönt att vara ensam hemma. Vicky har ju sin fest på fredag så ska dit och käka pizza och ha trevligt. Ska nog inte dricka för jag har inget att dricka :P Men kanske lika bra det.
Är i alla fall leds på alla sura miner och anklagelser.. Men vad fan kan man göra åt saken, bara att skratta och vara glad så gott man kan. Fast det är ju svårt ibland som alla kanske vet.
Träningsvärk som tusan har jag, då vet man att man både har fått träning och att man är otränad ;) Men snart så!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta och kolla lite tv. Godnatt! Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0